Опублікував(ла) saplikone | 07.10.2010

Готельно-відпочинковий комплекс “Соняхи”

  

Готельно-відпочинковий комплекс «Соняхи» розташований на окраїні Львова,далі від міської метушні, в Лапаївці (на відстані 10 км від центральної частини міста).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ГВК «Соняхи» – це не лише готель, це і великий, просторий ресторан  з каміном, оформлений у староукраїнському стилі, що полонить Вас смаком страв давньоукраїнської кухні з елементами європейської. Однак традиційна українська кухня представлена якнайповніше.

Ресторан готелю вміщує 200 осіб та розділений на кілька відокремлених зон. Родзинкою ресторану є VІР – зала, що оформлена у стилі княжого шатра.

Територія

На території ГВК «Соняхи» до Ваших послуг казковий дворик під відкритим небом, дитячий майданчик, гойдалки, лавочки, струмочком з неймовірною підсвіткою.

Територія2

Контакти:

Львівська область, Пустомитівський район

 с. Лапаївка

Телефон: +380 322 698 882
E-mail: info@soniahy.com

Сайт –  www.soniahy.com


Responses

  1. Відмічали ми у ресторані “Соняхи” ювілей у VIP-залі цими вихідними….. Що можу сказати – більше ми там не будемо ніколи, і радити я нікому не буду!!!!! За тиждень ми приїхали замовляти зал, і з нами говорить адміністратор, від якого страшенно тхне перегаром… Але це ще не все – я дивлюсь, а один офіціант, на ім”я Ігор, ходить випивший по залу. Бідний, аж двері не міг відкрити, тримаючи в руці капучіно… Це вже на мене справило негативние враження. Я про це сказала вдома, і хотіла шукати інший заклад. Але мене вговорили святкувати там, бо інтер”єр гарний, затишний, є місце для дітей. Ну, погодилась…
    І от неділя…. І нас обслуговує…..так-так Ігор…. Я до нього принюхуюсь….. Ще не випив….В результаті офіціанта ми бачили дуже рідко, нагадували про страви, брудні тарілки і пусті ми прибирали самі….Я вже була обурена, але того я і чекала…. Кінець забави, чоловік іде розраховуватись. Пішов, його немає вже 20 хвилин. Іду я. Виявляється, вони нам записали в чек білі гриби, які ми не замовляли, і які коштують 1600 гривень. Перед тим ми домовились за одну ціну, на яку ми і розраховували…..Чоловік взяв меню, і перерахував…. Одним словом хотіли заробити…Ігор, який вже випив, дуже вибачався….Чоловік послав то “завєдєніє”…….Впевнена, ті гриби приписали іншій компанії, які не були тверезі……

  2. ЖАХ!
    вирішили провести вечір в цьому закладі,і дуже про це пошкодували,голова від персоналу і жахливих вражень долить по сьогодні.
    Обслуговування жахливе,офіціанти не розуміють прохань клієнта і не знають власного меню.
    Ми замовили картоплю по селянськи,яку так і не дочекались,на протязі 2 годин.В кінці при розрахунку ми заплатили 500 грн,за вечерю,де була включена картопля,яку ми не спробували!
    Зали не розділені,для курців і не курців,коли всі почали палити,можна було задихнутись,кондиціонування просто відсутнє,хоча в інтерєр вкладень великі гроші!

  3. ЖАХ!
    Працівники нашої організації вирішили зустріти корпоративний Новий рік в ресторані «Соняхи», оскільки минулого року також святкували там, більш-менш залишились задоволені.
    Цього року ніби все було гаразд. Під кінець забави, відкриваючи двері на вулицю , з полички над дверима, з висоти 2,5м. падає горшок позаду мене, таких горшки було там три, ще повезло що впав лише один.
    Як він впав?: думаю від того, що людей було десь під двісті, двері весь час відкривались-закривались і він легенько підсувався. Але, як працівники оформлять інтер’єр?????? що не думають про безпеку клієнтів (повірте на слово, що там ще є багато чому падати).
    І тут почалось… Підходить до мене оскаженілий офіціант Петро з претензіями, що я розбив горшок. Я відповів, що він впав сам, і що я до цього не маю ніякого відношення. В цей час підійшло ще декілька офіціантів і почали говорити неприємні слова і погрожувати.
    Звісно я попросив «Книгу відгуків і пропозицій» на що мені відповіли, що вона знаходиться в іншому приміщенні. Я нічого не підозрюючи пішов за кремезним мужчиною, наскільки зрозумів потім, це був начальник охорони. Ми вийшли з ресторану і відразу повернули право, пройшли метрів десять по вузькому коридору і зайшли в якусь невелику кімнату (приймальня для клієнтів таких як я). Коли він зачиняв за нами двері, я побачив, що на дворі стоять декілька офіціантів (чоловік приблизно шість). Кремезний дядько почав відразу мене шарпати і хотів вдарити, я вирвався від нього і зрозумів, що мені треба звідси втікати. Відчинив двері і тут посипались удари звідусіль. Єдине, що я побачив, це світло на стовпі і зрозумів, що треба продиратись через цей вузький коридор і офіціантів саме на світло. За містком, біля центрального входу в ресторан я впав в сніг, голову обхопив руками (чекав ударів оскаженілих працівників цього приємного закладу). Підняв голову і побачив свого співробітника, звичайно шановні, милі і усміхнені працівники на світло і в людне місце не побігли.
    Шановні відвідувачі! Якщо ви колись ще захочете відвідати ресторан «Соняхи», не просіть ніколи «Книги відгуків і пропозицій», бо це може, не дай Бог, Вам відгукнутись плачевно.

    • Я так бачу, що наш ювілей ще добре закінчився, читаючи ваш відгук…. Я просто в шоці від цього закладу. Не знаю, правда чи ні, кажуть, що у власника повно коханок, з якими він проводить і день, і ніч, тому йому наплювати на те, хто і як у його закладі працює…

  4. Святкував вчора в “Соняхах” випускний.Що можу сказати Мені сподобалось. Хоча обслуговування там реально не на найвищому рівніі брудні тарілки реально ніхто не забирає, але для хорошої пянки місце ідеальне.Напрягло тільки кілька моментів те що після години десь другої в туалеті був(навіть не знаю як культурніше сказати) срач бо хтось розлив на підлогу пиво чи може шось інше і ніхто навіть не думав це прибирати, те що нас хотіли надурити (це доречі також окрема історія .заклад працює до 24 години для того щоб продовжувати гуляти треба доплачувати якусь певну суму грошей за обслуговування яке практично відсутнє і за музику, нам вийшло десь по 10 грн з людини, але в кінці до нас підійшов офіціант, який сказав що та сума яку ми заплатили була лише за музику,а за обсуговування треба ще доплатити ми йому культурно сказали що платити не будемо і він, як не дивно, відстав) музика там хорша жива замовити пісню коштує 50 грн звичайно не кожен захоче викидати такі гроші. ще не сподобалось те що коли ми доплатили ті гроші і заклад продовжив працювати, туди далі заходили інші люди, які не доплачували ні за обслуговування ні за музику.Можу зробити висновок що мені,здебільшого, сподобалось там не через музику чи обслуговування , а через те що я був в хорошій компанії.

    • Відпочивав в Соняхах!!!!!Нас було 40 осіб,але незважаючи на те що нас обслуговував один офіціант на столі все було чистенько!!!!Народ ми незнаємо що вас так обурило в ресторані?!?!?!?Нам сподобалоаь все!!!!велике дякую персоналу,і деректору закладу що нам зробили дуже гарне свято!!!!!І з доплатою після 24 години нас попередили,так у всіх закладах було є і буде!!!!Просто треба вміти відпочивати,і все у вас буде прекрасно!!!!!

  5. я бачу Олі Фреймут туди не вистарчає до них))

  6. Тиждень тому відпочивали в ресторані Соняхи, в ресторані місць небуло нам запропонували альтанку,ми погодились а далі найцікавіше. Кухня супер,ціни доступні,але офіціанти що обслуговують альтанки себе перевершили.Зробили замовлення і так- шашлик був одразу і вода а все решта наприклад сир в тісті чекали годину три рази підходила нагадувала,овочі гриль чекали 40 хв.2 рази нагадувала,шурпу чекала 35 хв.казав що гріється і так далі.І такі офіціанти псують репутацію закладу.Хочу наголосити це був буден день а не вихідні людей було небагато.

  7. Вчора 21.07.2013 р. ми відпочивали в ресторані Соняхи. Кухня дуже сподобалась, обслуговування також. Але!!! Надзвичайно жахлива музика.Жива музика у цьому закладі повинна бути з 20.00 до 23.00 як нам сказали, але на жаль музиканти грали максимум 2 години з них годину за гроші відвідувачів закладу. Після 22.30 музиканти перестали грати і просто стояли чекаючи на платні замовлення. Все що можу сказати що гіршої музики ніж у Соняхах я не зустрічала.

  8. Вирішила відвідати цей ресторан.
    Ну що ж тут сказати…залишилась я незадоволеною,м’яко кажучи.
    Чек мені так і не принесли,зате просто на словах сказали суму,яку я мала необгрунтовано заплатити,що було дуже дивно. При чому офіціант після озвучення суми так і стояв *над душею*,поки я не розрахувалась.
    Я не мала бажання влаштовувати скандал,тому просто заплатила сказану суму і забралась звідти.Потім перерахувавши,вияснила,що мене і справді обрахували,накинувши немалу суму.
    Більше туди не піду,а тим хто має намір там побували,пораджу бути обережними та уважними.
    Що хочу додати ще:куди б Ви не пішли,основу Вашого настрою створить компанія з якою Ви є,але все ж…обслуговування закладу грає чи не найважливішу роль в формуванні враження про заклад.

  9. я в ресторані Соняхи буваю досить часто,так як продиваю не далеко і жодного разу мене не обрахували і не нахамили мені! Була там і на днях народженнях і просто так на каві…Музика мені сподобалася…Персонал теж завжди нормальний,привітний…я читаю ваші відгуки і таке враження,що ми відвідували різні заклади

  10. Видавав, 3червня у цьому ресторані дочку заміж,можу порекомендувати Вам цей заклад як один з поміж багатьох який відноситця до своіх обов”язків з повагою,турботою та натхненням!!! Господар молодец,адмістратор кращий,музика шикарна(особливо солістка 14 по10ти бальній шкалі ) найлюб”язніші офіціанти,та професіонали повари-господині.Зал гарний великий та зручний ,неговорячи за брибамбаси на подвір”ї.

  11. В отеле спать невозможно. Музыка с ресторана играет до 4 утра. На просьбу сделать тише, на ресепшене отвечают, что они и ресторан разные заведения!! Не советую.

  12. Гарний ресторан,смачна “кухня”, персонал “так собі”. Дуже багато російських пісень. Невже у нас так мало української музики,пісень? Це при тому що у нас відбувається в Україні . Будь-ласка , виправте цю ситуацію з репертуаром своїх пісень ! Бажаю успіхів!

  13. Несподівано по дорозі для себе зупинились в готельному комплексі”соняхи”: приємний персонал, зручний, чистий, з хорошим санвузлом номер, зручне ліжко, хороша кухня, за доступною ціною. Ми Вінничани.

  14. Давно вже хотів написати відгук про цей заклад та все часу не вистачало. Проживав дві ночі у грудні в готелі. Попросив дати прибут. касовий ордер, бо я у відрядженні. Чекав 1,5 год – директора немає кажуть дівчата на рецепції, а у бухгалтера немає печатки. Десь через дві години являється, якась навіженна бабка років 70-ти з малою дитиною на руках, дитина реве, бабка кричить кому тут не терпиться.
    Виписує від руки мені квитанцію і ставить печатку. Уявляєте в такому закладі не з комп”ютера роздруковують квитанції, а від руки пишуть. Ну не дивно, якщо цим готелем керує 70-на бабка, то про який сервіс, маркетинг і т.д може йти мова. Оцей дизайн старовинний ( хоча дуже гарно) і обслуговування теж на рівні тих старих часів.

  15. Доброго дня. Відпочивали в ресторані “Соняхи” не одноразово , приходилось бо запрошення на різні події. Рахую що кухня українська набагато смачніша! На одному дні народженні в салаті була волосинка!🙈😷 обслуговують не добре!!! Працює кухня лише до 22:30 після цієї години навіть шматок тістечка якогось придбати не можна хоча холодильники для них в залі є та не працюють!( справді там дуже занедбано в плані прибирання! Пороху купа , туалети іноді просто сором!!! Штатні їхні музиканти хороші а ті які на заміну то ні. Співають навмисне нудні пісні щоб замовляли люди за кошти 1пісня- 50гр. Багато російських пісень!!!!!! Противно бо ж заклад у старому українському стилі , українська кухня, віпка козацька типу а російські пісні ніби ми в Росії! Дотримувались би вже одної тематики , стилю! Новий рік – взагалі без емоцій , ніяк! Нічого цікавого ! Арт директор працює в цьому плані нульово!!! А за те як обманюють то чула не раз! З великих забав алкоголь забирають, коли випивші компанії додають рахунки, страви взагалі не доносять а потім у рахунку!!! Чесно – ЖАХ!
    Шкода що приїдуть якісь туристи, іноземці і захочуть побачитись щось українське і хтось запропонує і вони завітають то справді шкода що люди від очікуваного побачать позор який український ресторан в національному стилі. Сором за обслугу, чистоту і обмани з чеками!
    Інтер’єр дорогий , цікаво і зі смаком а от до їжі апетиту такого нема!

  16. Святкували Новорічний корпоратив у “Соняхах”. Тричі їздили домовлятися з адміністратором, який намагагався нахально розкрутити на гроші. Крім гарного інтер’єру та музики статус ресторану нічим не підтвердився. Кухня жахлива: в салаті , попалася кістка, страви прісні без смаку. Обслуговування офіціантів на “3” бали. Немає охорони і відеокамер. В нас поцупили дорогий фотоапарат, на що адміністрація сказала, що відповідальності не несе. Нікому не раджу відвідувати ресторан “Соняхи”.


Залишити відповідь

Категорії

